* * *

Fyllesjuka på högsta nivå!

Jag softilerar till max just nu. Väntar på min dubbelbottnade Margeritha med extra tomatsås, kyckling, vitlökssås och b-sås i burk  nu Tvills brosh och daddy a. är iväg på en tripp till bolaget och gats nämligen, jag bara hänger gäng med Zingo :D.

Som sagt fyllde ju då A. 20 igår så det blev fest hos Koc sedan efterkrök hos goses bror och jag fattade inte ens vart jag var. Slagg hos a. iaf och vaknade av att J. stod och gapar efter öl med något liknande kuckelimuck i handen, moha. Jag älskar detta. Känner att jag lever.

Bilder ikv eller imorn, nu ska jag ladda kameran en sväng, mwaaah (K)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Nä det har jag inte gjort :/ kanske borde göra det då..

2009-03-14 @ 13:34:07
URL: http://vivalastar.blogg.se/
Postat av: Martina

SV: Ok, fredagen jobba ja kväll o lördagen va vi hos pernilla o drack sen på kåken :)

2009-03-16 @ 11:23:16
URL: http://muggetina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0