Earth Hour

Hade svårt att ta mig ut bingen imorse, men det gick tillslut. Stressade in i det sista för att hinna med den sena vagnen som matchar sista bussen (så att jag kommer i tid) men tro fan att Poliser och Stabsenheten har spärrat av hela spårvagnshållplatsen då det är Bomhot, whooot?!

Vad hände liksom? Men det var bara att ta bussen till Marklandsgatan ist och bli några minuter sen, för det är då fan inte mitt fel att pskyade människor bomhotar frölunda torg!

Annars är det väl en bra dag. Solen lyser vilket är otroligt härligt men det är dock riktigt ruggit ute, inte helt frisk än men ändå tillbaks vid skrivbordet på praktiken. Lika bra det, så man får in rutinerna igen!

Nu ska jag gå bort och hämta mig en koppkaffe, väl behövligt må jag säga.

Sedär ja..


Med min rubrik skulle jag komma fram till att det var en jävla bra idé, tänk vad mäktigt om verkligen hela staden och även världen hade släckts ner?! Jag tänker iaf släcka hos mig precis som Poseidon planerat att göra. Folk går in för detta ganska rejält och jag vill väl inte direkt påstå att jag är så insatt att jag hade valt att göra mjölkpaketen svart/vita ist för blå/röd/grön osv. Men dom e iofs astuffa, har själv ett hemma i kylskåpet mohaa. Men tänk på jorden och miljön, släck lyset mellan kl 20.30 - 21.30 på Lördag (28/3), eart hour.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Nje, Brunnsbo ligger en bit bort. Jag har en kompis som bor vid julias gata, gillar stället faktiskt :)

2009-03-24 @ 11:01:15
URL: http://vivalastar.blogg.se/
Postat av: Anonym

BOMBHOT? :O

2009-03-24 @ 20:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0