Dötid..

Yes, jag då sitter jag här i min nya kontorsstol och väntar på att klcokan ska slå 15. Har vart en så enformlig dag att jag bara vill här ifrån, fast jag älskar det jag gör här. Allt är så efter att jag gör fel med portot m.m. och det tyckerjag inte riktigt är okej. Men det är ingen bra dag idag, än..

Lunchen tillbringade jag med pappi, buffé på Boheme som var super god, iaf kycklingen i panängcurry, mee liikee :D. Sen gick jag och köpte mig ett par örhängen på Guldfynd medans jag inväntade bussen tillbaks hit. Slängde med en sån lott för tio kr där man stödjer bröstcancer-fonden. Väldigt käckt må jag säga. Dock vann jag inget i vanlig ordning.

Snart kommer iaf Tvill och hämtar mig, ska lämna in våra timraporter på kontoret sen ska jag hem och käka osv, sen ikv ska jag mysa med Lillsiz som åker till Staterna imorn. Måste ju säga hejdå då jag inte kan vinka av henne på Landvetter denna gången, trist as hell..

Men jag skriver mera sen och lägger in lite bilder, har ju som sagt en nykomling i familjen och haft en händelserik helg ;).


Over n' out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0