aauutch



Vita vackra värld.
Ja jag måste erkänna att det är sjukt mysigt och galet vackert när snön lagt sig så mjukt och stilla på marken, när träden är vita och allting glittrar. Men i allt detta sagolika kommer också kylan och allt det våta, det är det som får oss att tycka så illa om vintern. Inget annat!

Är fortfarande hos pappa, ska strax springa upp till mig. Brännt en skiva till kontoret så jag börjar tröttna på P3 (får nämligen inte in några andra kanaler, suck). Har myst i soffan till Josie and the pussycats samtlidigt som jag slängde i mig en HEL skål popcorn, inte riktigt godkänt om jag får säga det själv.

Nä nu ska jag ta mig i kragen, hem och duscha. Göra lite te och lägga mig och läsa Camilla Läckbergs Isprinsessan. Har nämligen fått någon briljant idé att jag ska läsa hela hennes bok serie innan sommarn nu. Dra på trissor!

But I guess that's just the way the story goes



Kvällens repeat låtar:

Mariah Carey - My All och Without You
Def Leppard - Poure Some Sugar ..
Beyónce - Halo

EMD - All for Love

I am thinking of you
In my sleepless solitude tonight
If it's wrong to love you
Then my heart just won't let me be right
'Cause I've drowned in you
And I won't pull through
Without you by my side

I'd give my all
To have just one more night with you
I'd risk my life
To feel your body next to mine
'Cause I can't go on
Living in the memory of our song
I'd give my all
For your love tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0