Wify ♥.

Höjdpunkten med att vara sjuk!

Idag fick jag nog, klarar inte av att sitta inne för länge så tog min en promenad (läs väldigt kort) bort till mammi för lite tjöt osv. Mammas kille har köpt en scooter på 120 KG som han envisades om att jag skulle ut och köra. Så efter ett x antal år var jag back on track, riktigt skoj faktiskt.

Sen kom även farsan och bror min så vi tillsammas tog en sväng bort till Fröllan för lite soding och froding och jag synda! Men så är det när man är sjuk och blir bjuden på allt. Det åkte ner både cider och öl till den underbara Pepparsteken m. potatisgratäng och pepparsås, yummi!

Där var det även ett kärt återseende med frugan en snabbis, oj så chockad hon blev över hur jag ser ut haha. Men hon gillar mig ändå, jag bara vet det ;).

Nu ska jag färga håret, finaly. Det är änna på tiden, dock kommer min frisör (som inte hade tid innan jag åker över Atlanten) att döda mig då hon vägrar röra mitt hår när jag färgar det själv, suck. Men tro mig det behövs!

Så jag tänkte bjuda på en före bild innan jag sätter igång så får ni en efterbild senare. Tänkte också kolla lite på att hyra stuga över en helg i sommar. Finns någon jag vill tillbrigna tid med så!


- Känn på utväxten?!     SKANDAAAL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0