U'r so fine, gonna make u mine!

Det går inte att beskriva med ord..

Nu blir jag bara gladare och gladare för varje dag som går. Det är helt obeskrivligt hur underbart jag mår just nu. Men med det vet jag också att inget varar för evigt och som vanligt när man inte kan må bättre kommer en svacka och man faller ner i en depp-period och får börja om på ruta ett....

Än är den inte här så jag fortsätter att le. Igår var jag ju på liseberg med tvill och hade mysigt. kolla E.M.D så hon fick dreggla lite över Danny sen blev det sockervadd, lite spel och berg-och-dal-banan två gånger om =). Jag tackar och tar imot för en perfekt tisdagskväll.

Ikväll kl 16-21 är jag tillbaks på jobbet, helt lovely!




Im still upsidedown, but im smiling!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0