Uh lalaa..

Som pånytt född..

Här sitter jag uppe hos pappa lite halv krasslig. Känner mig inte helt okej i hjärnkontoret, helt förskyld och har krig med allergin. Sen att mina visdomständer envisas att ploppa ut mitt upp i allt gör inte saken bättre.

Men jag känner pirr i hela kroppen och ler typ jämt, har tankarna på en annan planet och längtar mer och mer. Jag kan säga en sak som är ord jag aldrig trodde skulle komma ifrån mig. Jag vill inte åka, jag vill verkligen inte åka till Us and a. Fatta hur lååångtid det komemr kännas som jag är borta? Jag vill vara hemma. Mysa och slippa läsa dikter. Jag vill inte längta och känna saknad jag vill ju vara här, med Dig!

Well, lite sent påtänkt allt är ju klart, fixat reseväskor, visum och ska nu alldeles strax ringa försäkringskassan. Åååh varför önskade jag mig en fucking Usa-resa i studentpresent? Det är inte tid nu..

Tvätt och städ ikv.  

My life will suck without you!


Kommentarer
Postat av: Prinsen

söt :)

2009-06-13 @ 02:28:04
URL: http://metrobloggen.se/prinsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0