Tvills

Summerlovin' ..

Idag är det redan tisdag och man glömmer tiden när man mår som bäst. Har ju inte längre någon skola att tänka på och arbetet sätter inte igång fören på torsdag, sen blir det full rulle ett tag fram över. Att jag sedan tar semester och flyr landet på självaste midsommarafton är bara ett plus!

Igår blev det HB igen, flera dopp och mycket trevligt sällskap, 6 timmar på playan och nu är man inte albino längre, fan vad härligt! Sen blev jag och mina knoddar Jenny & Jennifer bjudna av självaste Lisa herself på en underbar måltid där det blev tjöt och snart bokas resan, helt lovely.

Jag blev hund-vakt så vi tog med oss båda tillbaks till HB och mötte upp lite trevliga grabz, efter nån timma dök även .... med vänner upp och sa hej, me like.


Idag har det inte varit många moves rörda. Satt fast på banken längre än önskat och har fyllt kylskåpet lite. Nu ska jag nog klara mig till planet lyfter ananrs har jag ju päronen ett stenkast bort haha..

Anyway. Snart kommer little miss sunshine och plockar upp miss sunshine herself och vi ska kicka till Liseberg och ha lite kvalitets tid och varning, Jennssan lär dregla! Haha... Nä nu får jag ta och lyfta luren och sedan kila, det här håller inte - Tjing!



He gives me that smile!

Kommentarer
Postat av: Lisa

KALLA DIG STEKAR´N

2009-06-03 @ 10:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0