Midsommar.

Det är ett jävla snack om midsommar hit & dit och jag får fan panik!! Tror folk helt seriöst att jag vill spendera nästan hela midsommarafton på ett flygplan ist för att gå loss i Båstad eller Smögen med nära och kära? Så där med ber jag alla hålla käft om midsommar och allt annat roligt som kommer ske under tiden jag inte är i Sverige!

Visst ser jag fram emot att träffa släkten och besöka Manhattan som pappa kallar det men kasnke inte just nu? Kunde vi inte väntat en månad eller så? Nåja, får väl göra det bästa av situationen. Tacka fan att världens bästa kusin ska med!

Jätterolig väder det är i både Boston & New York dom första dagarna?
Kan nästan svära på att det kommer bli kanonväder här hemma bara för att jag flyr landet!

(Går inte att ladad upp bilden just nu - återkommer!)

Men jag har ju iaf en solsemester fylld av fest och bad att se fram emot i augusti så jag blir ju inte helt utan värme iaf. För er nyfikna kan jag bara säga att det blir till ett land jag inte tidigare besökt ;).

Hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0