Lyckorus!

You'e my extacy!

Nyss frodat thai i mängder så just nu känns det som om jag inte behöver äta på en vecka. har hämtat tvätten och känner mig på topp. Med det tänkte jag strax kila hemåt och börja packa men får nog bränna en fet skiva till det först.

Jag har visat mig ute i solen idag, det gillar vi. Sen imorgon ska vi ut på en lite shopping runda och sen ska jag jobba 14-21. Då frugan fyller år imorn blir det antagligen dirr hem till henne efter för att fira lite :).

På torsdag väntar storstädning och resterande packning m.m. Sen skiter jag i fall x har planer eller ej, vi ska ses!

Sen har jag en liten fråga.. Någon som haft piercing i tungan och sedan tagit ut den? Hur lång tid tar det innan man vänjer sen att den är borta?! Väldigt tacksam för svar!!!

You are the one I need!



Kommentarer
Postat av: Frugan

Fan vad söt du é. ;)

2009-06-17 @ 06:31:27
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Martina

Fråga Madde eller Jessica med piercingen..

2009-06-17 @ 11:27:20
URL: http://muggetina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0