Lovely!

Igår var en jobbig dag för många av oss, men tillsammans med nära tog vi oss igenom den! Jag tackar speciellt frugan, svärmor och x för igår!


Som sagt drog frugan med mig på lustigheter hemma hos svärmor. Det blev ostbricka med vin, kareoke, fotboll och fest innan jag åkte hem till far min och softilerade ett tag. Sen kom jag på en briljant plan som jag tror blev ganska uppskattat av underbara x.  Kan ju säga som så att det trodde jag aldrig om mig själv men det var det värt  :)!

Nåja, nu har jag iaf kommit hem efter en mysig natt, tatt mig en välförtjänt dusch och slängt på mig slappkläder. Pappa står i köket och knegar för att få till det jag älskar mest - Thai sen ska jag lägga mig på soffan!

By the way så är älskade FuckFace hemma från turkland och vi har planer att ses, me like! Om frugan och Jen tar oss i handen återstår att se. Ååååh vad jag har saknat min galna gumma!

pics;


-Så fräck i min hatt!


- Min fina fru Frida <3


- Det pirrar....     :)


- Flörten & Fuckis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0