Jag vill..

.. vara frisk!

Jag vill bli av med förkyldningen och allergin (speciellt). Jag vill få ut dom där jävla visdomständerna och kunna äta och prata ordäntligen. Jag vill inte sitta här utan vara nära och dricka gott. Det är min sista lediga helg innan jag åker & sen när jag är hemma igen så börjar mitt  vikariat. Var jag bara tvungen att bli sjuk nu?

I vilket fall längtar jag till augusti då är det mycket som händer.


Jag har iaf planer på att inte göra något. Stanna här hos pappa som btw bjudit på middag och glo någon film eller canal+. Vill ha glass, och det banne mig nu! vaniljglass med varma hallon lockar enormt just nu så får väl försöka fjäska med pappi innan Hemköp stänger.

Fy dock, att behöva ge sig ut i detta vädret som sjukling (ja jag tycker ovanligt mycket synd om mig själv just idag haha). Men å andra sidan så länge man inte stöter på någon oväntad kan ju inte lite frisk luft skada, eller?

Hoppas alla har en underbar fredag i det svenska sommarvädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0