Im clean!

Haha, ja frugan bara du vet vad jag talar om och så får det förbli, dock har jag nog råkat nämna det för mamli i förbi farten men det gör då ingenting.


Idag har humöret verkligen gått upp och ner, kan bero på att man jobbat i 28 timmar kasnke? Men ena stunden var jag dödstrött sen var jag glad och log som aldrig förr. Lite trötter och sedan sugen på utgång, nu vill jag inget hellre än att tjocka till mig i soffan ikväll. Ja, vi får väl se..

Annars känns det trist att dagen jag fruktar kommer imorn. Det kommer bli känsligt och förjävla sorgligt vare sig jag vill eller inte.. Kan inte fatta hur ett år kan ha gått så fruktansvärt fort när allt känts som i slow motion när det handlat om situationen. Jag kommer dock inte medverka på samlingen imorn mina vänner, men jag lovar att mina tankar är med er och jag gör mitt egna besök i ensamhet. Det känns bäst så!

Jag älskar och saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0