i LOVE the city .

Jag ar helt foralskad i staden New York. Times Squre var fucking amazing, Vi spenderade natten i en lagenhet pa 6 javla vaningar two blocks fran Broadway av, Har besokt Central park & Chinatown med. Kan ni fatta att jag ligger har i us an a och far allt serverat pa silverfat?

Anyway.. Jag langtar hem. Eller aa, jag saknar och langtar efter vissa speciella personer. Som bla frugan, jen x2, Mr. x, mamma och fuckface som btw tar hand om min borg medans jag ar pa andra sidan atlanten. Tack sweety!

Imorn blir det mer shopping, jag tror jag ska inhandla mig ett par convers - what was that?! Maste bara namna att jag kopt mig 2 nya favvo hoodies. en billabong & en ed hardy, me like!

Sen vad ar det for onodigt snack om M.J's dod? Who cares liksom......

Kl ar 11.47 PM och jag sager godnatt. Grattis mamma (svensk tid) 

Hittade denna gammla bilden pa min kusins datorn nu;
Jag, Oliva, Jack, Becca & Sophia year 03 i think ;)

Kommentarer
Postat av: Frugan

Och jag saknar dig honey. Men väldigt snart e du hemma igen! Wohoo. Pusss

2009-06-27 @ 10:52:55
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0