Home.

Yes, då var man hemma efter 5 timmars kneg. Men det var inte lika skönt som jag trodde för fan vad jag är uttråkad, på jobbet har man iaf kul & något att göra stup i kvarten, inte här.. Inte nu..

Så ist, som vanligt när jag är uttråkad blir det sånna jävla frågor ;)

10 FAVORITER

 Dialekt:
Hm, får jag svara norska?
 Mat:
Asiatiskt, helt klart!
 Låt:
Just nu? Love Game (disco stick)
 Film:
Dirty Dancing.
 Tecknad figur:
Pingu!
 Sport:
 Fotboll i think.
Komiker:
Magnus Betner
 Veckodag:
Fredag, i vanliga fall.
 Glassmak:
Päron eller hallon sorbet.
 Soloartist:
Celine Dion och/eller Rihanna.


 
9 FÖR TILLFÄLLET


 
Humör:
Bra, men uttråkad
 Tanke:
Ta bort min allergiii!
 Kläder:
Underkläde, linne, tröja, jeans typ.
 Bakgrund:
Pappis mess-tjat och Disco Stick :).
 Känsla:
Trött

Tid:
16.16
 Bästa sak:
 
Pirret..
 Irritationsobjekt:
 Tyvärr men lillebror :$


 8 FÖRSTA


 Bästa vän:
 
Maria Smith!
 Husdjur:
Katt,  möss, fåglar m.m.
 Utlandssemester: 
Förutom Norden? Schweiz.
 Piercing:
Näsan.
 CD skiva:
Minns icke!
 
Bil:
- pass -
 Ord:
 pappa!


 7 SENASTE


Telefonsamtal:
Jennifer
Mat:
Pommes
 
Dryck:
Vatten :).
 Biltur:
 Till jobbet.
 
Tv-program: 
One Three Hill, fast på box!
 Spelad låt:
Disco Stick (repeat).
 Köpta klädesplagg:
Bikini?

 
6 HAR DU NÅGONSIN


 Dejtat någon av dina bästa vänner:
Inte dejtat....
Brutit mot lagen:
Jo det har väl hänt att jag gjort
 Blivit arresterad:
Haha, det vet inte du ;).
 Badat naken:
Många gånger.
  Varit med på TV:
Yes. 2 times !
 Varit med i tidningen:
Si, i tredjeklass


 5 NEJ TACK


 Skolämne:
Många.
 Mat:
 
Ärtsoppa.
 Musik:
Hårdrock & klassiskt.
 Dryck:
 
Tomatjucie?
 Djur:
spindlar, myror och andra små fittiga kryp.


 4 SAKER


Du gör när du har tråkigt:
 
Bloggar/läser, sånt här eller sover typ.
Du gjorde igår kväll:
Spenderade kväll och natt med Therese.
 Du kan höra just nu:
Pappa + brorsans gnabb och Lady Gaga.
 Du inte kan leva utan:
Mina golfbollar ;).   (Only Nath knows!),


3 PERSONER


 Du kan berätta allt för:
Mamma, Thess, Frugan ..
 Du tycker om:
 
x, nära & kära!
 Du inte gillar:
Nämner inga namn så har jag inga namn sagda..



  2 VAL


 Coca cola eller fanta:
Svårt, men inne i en Fanta-period.
 Hund eller katt:
Hund i think.


 1 ÖNSKAN


 
I never tell!

Utmanar fruganshrimpie & sala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0