I was made for loving you baby..

Jag sitter här och dagdrömmer om det ena & det andra mellan maskinerna. Fick i mig en macka förut då mer inte behövs eftersom min underbara pappi vill iväg och käka thai om ett tag, me like!


Jag filoserferar på hur bra jag har det och på hur lycklig jag egentligen är. Hur jag älskar pirret och hur underbart det är att vara typ... kär?! Tänk vilka fantastiska vänner jag har som jag vet alltid kommer finnas kvar.. 

Jag har tagit studenten, har jobb, egen lägenhet och alla möjligheter i världen att göra vad som faller mig in. Resa, ta körkort osv. Jag har inte ens fyllt 20! Jag fattar inte varför jag inte bara tar dagen som den kommer och njuter?!

Jag sa ju att jag skulle komma tillbaks upp till mina rosa moln och le igen, så njut för här är jag. Jag skiter nu i allergin - ta mig för den jag är. Det är inte alltid utsidan som räknas..


Silly, vart har du tagit vägen. Det är tomt utan dig och jag vill ditt bästa. Jag börjar bli orolig och rädd för din skull, ta vara på dig själv och det du har runt om kring dig. Kom ihåg, vi bryr oss. Jag älskar dig ♥.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0