Det är mycket nu!

Det gör ont, det gör det. Som fan och det svider. Lite extra en sån här dag. Önska jag kunder radera hela Nationaldagen 2008. Det är saknad!



Men tyvärr går livet vidare, sakta men säkert och hur ont det än gör måste man resa sig upp igen. Så idag  har ni mina tankar med er hos er, när ni möts där vid graven ungefär nu, i skrivande stund.

Jag har saker att ta tag i, mitt hjärta bland annat. Vad är det jag egentligen vill och hur dum får jag verkligen vara? Är det så att jag bara tar till mig .... för att lägga Mr. X bakom mig fast jag vet att det är där mitt hjärta finns? Jag har gjort det här, jag har skapat denna situationen. Jag känner inte igen mig själv.

Johan, jag saknar och behöver dig ♥.

Men speciellt en dag som denna tackar jag fan för Frugan som gör mig sällskap och styr upp lite saker för att försöka se en glad min på mina läppar. Skall iväg ut till M-town och softilera med henne och svärmor ett tag. Men det är inegn bra dag idag...

Jag är snart tillbaks på mina rosa moln, och då lovar jag att jag ler igen!

Kommentarer
Postat av: Friday - the one and only!

Tell it to my heart! You are the only one

2009-06-06 @ 15:05:55
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0