Summerlovin'

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Varför skulle annars våren tveka?
Varför skulle all vår heta längtan
bindas i det frusna bitterbleka? ...

Njuter av sommarn på högsta nivå fast jag ser ut som en albino här.

Vi har grillat två dagar i rad, kyckling, lax, karré (stavning?) & räkor med goda sallader, såser och kroketter, yummi. Bolaget är iaf kirrat så ikv kör vi igen, grillnig, sommar kväll, alkohol och music hos Mamma Kihlberg! Nu vill jag iväg till havet, helst HB för ett dopp men något hindrar oss tyvärr.

Iaf legat på altanen i fyra timmar, kedjerökt, schteekt, haft vattenkrig och snackat gurkor. Helt fantastiskt underbart om jag får säga det själv & som det ser ut ska vi avsluta denna perfekta lördag med utgång, dock vet man aldrig vad som på stigen sker haha...

Nu ska jag fortsätta grillas lite med mina underbara. Tjing / Little miss Sunrise ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0