Lovers and hatets.

Är så trött! Men har iaf haft en bra dag. Började dagen med en dejt me Frugan å en kaffe på Fröllan.. Sen körde hon mig till jobbet där Lill-jen visade sina cooking-skills vilket var amazing! Därefter tog vi en trip till tjolöholms slott:). Ibland har man det allt soft på arbetstid? Nu är jag illamående och har krypit ner i soffan med min älskling, min nya lur - iphone! Yes, jag följer trenden å ångrar mig inte en sekund. Den har verkligen allt! Imorn funderar jag på att inskaffa mig en liten laptop, en perfekt bloggdator men jag får sova på saken. Jag skulle ju faktiskt inte shoppa mer, se vad som hände med det haha. Imorn börjar jag 16 å går inte av fören 09 på torsdag. Men det e caaash ;). Nu kom syrran tillbaka som missade bussen till sin love. Så i natt får jag systersällskap, nåja i brist på annat duger väl det i kriig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0