Det var som fan..

Jag måste då ha trogna läsare då statistiken är jämn hela vägen trots att jag inte bloggat på en vecka. Men tackar mina vänner, vilka ni nu är :) ?

Det är mycket på gång nu, dock mest kneg men det gillar vi ändå. Annars trivs jag som fisken i vattnet att vara sambo även om humöret svänger lite extra när det står berg av disk när man lämnade kliniskt. Sen att duschkrämen tar slut när man minst anar det och att toalocket inte alltid är nere är väl bara något man får lära sig att leva med, don't you think?

Befinner mig på jobbet nu, har jour i natt men är pigg som en mört, moha. Där fick jag allt till det!

Nåja, kan väl bero på att jag sitter och oroar mig en aning för något hemskt som kan ha inträffat, men det ska vi forska vidare om i veckan. Håll tummarna för mig! Sen har jag ju knarkat kaffe sen 13 snåret idag, har väl fått i mig minst 11 koppar. Tappade räkningen någon gång vid 7 st och fler efter det har det blivit!

Nu ska jag snart bädda sängen, sätta mig i massagestolen så man kan slappna av lite, men först går jag ut på en cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0