wawawiiewaaa

Haha, jag var nog lite mer på pickalurven än anat..

Ja, det blev några glas igår, mycket trevligt. Äntligen har jag hittat min nya hang-around-labban vän! Jag och Nettan, de ny-gamla stammisarna! Mysigt att sova mellan Linette (the best a man can get) och Sis i natt, frös dock lite för mycket och e helt snyvig nu men inte ska jag bli sjuk inte. Är ju trots allt en kvinna av stål!

  



Idag vilar jag från solningen men det blir en stund där borta imorgon igen.. Måste träna också, blivit lite slapp på den fronten tyvärr men det kommer snart upp sig igen. Jobbigt när sis är hemma, börjar bara skratta om hon kollar på och då får jag inget alls gjort.

By the way - Visst är det käckt med tandvården! Blev superglad över nyheten om gratis lite längre. För vem i hela världen vill betala för något man hatar? Dags att beställa tid nu snart igen. Fifan, det vill jag inte! Men tänderna är det viktigaste man har och jag måste ändå be dom slipa ner ena framtanden och polera. Vill man bli fin får man lyda pin men det är ganska charmigt när tänderna inte är sådär helt perfekta med... not!



Har tydligen fått post. Från Polisen (?), är det den där anmälan jag väntat på för ett sms?! Hahaha.. Kill me, det är ju bara löjligt. Men det kan också vara för incidenten i somras, det jag bara vill lägga bakom mig för all evighet......
 
Ska också boka tid nu för undersökning av rygg och leder. Hoppas på det bästa och håll tummarna för mig att det inte är reumatism nu! Mamma fasar ju för det eftersom hon och mormor har det  hon känner igen mina "symtom" ..


Nu ska jag sno med mig lite nyttigheter från pappa då jag käkade upp det mesta när vi kom hem igår kväll/natt..  sen hoppas jag ta mig fan att hon gjort nytta där uppe. Hon lovade att diska och dammsuga medans jag var i väg igår, men ikke. Fy, betalar man ingen hyra får man göra det på andra sätt!    See ya*

Dont tell me u'r sorry cuz u not.. Baby when I know u'r only sorry u got cought.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Visst kan vi göra det :) jag ska gå in och prenumumera på dig nu, så hoppas du gör detsamma. :)

2009-01-13 @ 13:56:39
URL: http://mlievensson.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej vilken intressant blogg du verkar ha! :)

Håller med dig om det där med tandläkaren, man glömmer hur hemskt det är där men blir alltid så hemskt påmind när man kommer dit :/

2009-01-13 @ 15:26:33
URL: http://www.sazdarling.blogspot.com/
Postat av: susan

fina bilder =)

2009-01-13 @ 20:49:59
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag håller med, klart man påverkas av sina vänner. Och om man umgås sålänge som ni gjort, så borde det ju vara ett faktum.. Även om man kanske var ganska lika från början! :)

2009-01-13 @ 22:18:15
URL: http://mlievensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0