Helgen...

Jag är en liten mört, som har simmat bört!

Torsdag: Kom ner till Onsala efter att ha solat upp oss in för helgen. Mös framför brasan med hunden och kissekatterna innan vi tog en lååååångpromenad i skogen. Mös i soffan hela kvällen..



Fredag: Vaknade med kaffe på sängen och en sjuk Lina kom. Charlie gick loss på bakdörrn, han ville verkligen inte kissa ute, hehe. Lilla gumman spenderade dag och natt med oss. Vid halv ett, mitt i filmen kickade Jen för att hämta Liseloth sen satt vi och tjöta om allt mellan himmel och jord halva natten.



Lördag: Kaffe och morgoncigg, sedan massa tjöt vid brasan, Lina blev sämre och fick åka till Närakuten. In till KBA för bolaget och hämta f u c k i s . Hem och laga tacos och göra oss iordning inför kvällen. Vid halv åtta fick jag och Jen piska ner till Varbergs sjukhus då Lina skulle spendera natten där :(.



Tillbaks i huset vid elva och fick skynda med förkröket. Sen taxi in till Kungsbacka och gick loss på RumpanBar medans Jen & Lis hamnade på Esters.. Sen gratis taxi hem igen vid halv 4 men utan Liseloth. Hon försvann, Juden lika så haha..

Söndag: Vaknade bakfull as hell med en svettig macka brevid mig och en cider vid fötterna, vad den i hela friden gjorde där är fortfarande ett mysterium så det får vi nog fråga f u c k i s om, haha.  Liseloth hittade "hem" och vi tyckte synd om oss själva hela dagen. Sen kom Cis & Rog för att hämta svinet så vi + victor ställde oss vid spisen och laga thai. Eller aah, jag och jen iaf. Gott as hell blev det iaf.



Var hemma ca 20 och sen softilerade jag till max. Sjuklt trött efter en långhelg på vishan men mycket uppskattad och trevligt. Gissa om det var skönt astt krypa ner i sin egna säng, nybäddad med rena lakan?

Måndag: Jen kom på en cigg och lite tjöt sen gick jag bort till mams innan vi kicka bort till fröllan för en öl eller tre. ner till bowlingen och trofan att hon vann över mig med 50 p. Mamma fick dock inte nog utan vi tog taxi till M-town, en öl till coh sedan till Interbowling. Där blev det ännu mera alkohol och en trevlig match. Mam, jag, Jasmine & Matte mot Linette, Svin, Gregg & Lisen. Ingen aning vilka som vann men mamma stack tidigare, fick nog av oss ungdomar ;).



Blev redigt på kastrullen och drog hem. Långt samtal med fostermamma och sedan spymat, tro fan att jag kalva BLÄÄÄ! Extrasis var väldigt snäll och sprang upp med Samarin till mig fast klockan var mitt i natta, tack som fan! Deck runt 5.

Idag: Sovit på soffan i natt, mycket mysigt men hade nog föredragit sängen iaf. Ska snart ringa och boka soltid för nu är jag likblek igen, värre än ett lakan! Spöke typ, hjälp.. det här är inte normalt! Svin, jag vill ha bilderna DIRR! See ya*

What goes around  comes around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0