Systra mi..

Vad skall vi göra åt denna varelse som gör dig så illa?

Sitter nu och tryckt i mig 2 smarriga toast, får faktiskt unna mig lite onyttigt nu är jag är så hurtig. Tatt mig en tripp till Solarieöarna också så jag fick mig en powerwalk på 15 x2.  Jag älskar det, mår så mycket bättre nu för tiden..

Haft manligt besök av Kim & Ras idag, så det har inte varit en enda tyst, lugn minut här hemma. Men det är alltid trevligt. Så imorn blir jag våldgästad igen utav dessa herrar mfl. Får bara se till att fyla på med lite alkohol  i kylen och fixa cigg, det är ont om cash nu! Det kostar fan mer än vad man tror att bo själv...

Varför är det alltid så mycket månad kvar i slutet av pengarna?


Det finns en person i min systers liv som gör henne psykiskt illa och jag bara står och tittar på, vet inte vad mer jag ska göra än att råda henne att inte blanda sig mer med denna person och ge henne husrum så länge det behövs. Men hon lyssnar inte!  Jag vet inte vad x är kapabel till men jag vet att det är mer än visat. Jag hade då aldrig velat ha med en sådan person att göra men tyvärr är nog hela vår familj "redan" inblandade i detta absurta dramat. Vet inte vad jag ska ta mig till (rop efter hjälp)...


Systramys på hög nivå..


Annars flyter allt på perfekt, jag klarar mig galant och ska nu tillbringa min första natt ensam sedan 1997 haha, ne inte riktigt men på 5 nätter i think. Känns faktiskt skönt .


Fick mig ett regält utbrott förut pga. av x och att jag blev så rädd när det ringde på dörren så jag vitt vitt stearin på soffan, typiskt! Den är liksom en vecka gammal men jag tror jag fixade det ganska bra. Cred till mig ja..
 
Nu ska jag sk. träna lite och se på 2 ½ män sen blir det en dusch! See ya*

Love is totaly blind sometimes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0