Störningsjouren

Inte illa pinkat..

Måste abra säga at tjag ska inte ha glas hemma, den saken är konstanterad och klar! För igår lyckades jag göra sönder ännu ett glas. hej klumpmört.. Hade iaf ca 25 polare på besök och alkoholen dansade omkring i oss alla. Störningsjouren kom och hälsade på, men tro fan det så som vi låter hehe.. 

Vaknade upp mellan två dundervänner och med fyra i soffan och en på köksgolvet(?) haha. ja så kan det tydligen gå när inte haspen är på!

Ikväll ska jag ut med nathalie :) Skall bli kul.. Ingen som helst lust just nu bara men det kommer igång efter duschen. Så nu får jag slänga i mig något ätbart och traska hem. See ya*

Its a heartache

Kommentarer
Postat av: Madde

tack för inbjudan! ;)

2009-01-17 @ 23:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0