..som fisken i vattnet!

Something special about this..

Igår var det mys på hög nivå med mamma (en stund) jen & lis. Kaffe, chips, bubbel, tv, skratt och övernattning. Det gillar vi starkt. Sen efter dom gått imorse var jag bara uppe och låste dörrn sen blev jag väckt av mååsten runt 10, halv 11.

Jag har iaf "tränat" varje dag nu det senaste och jag märker redan att jag blir piggare och sover bättre. Det räcker med ca 60 situps, 30 armhävningar, lite strech och 20 minuter snabbgång om dagen. Varför slösa pengar på ett gymkort när man kan sköta det själv hemma?

Jag trivs som fisken i vattnet med soffan & sängen så nu fattas bara lite mer porslin, hyllor och tavlor. Speciellt ett duschdraperi!! Men det kommer nog inom kort och nu har jag officiellt flyttat hemifrån , me like!

Ikväll ska vi fira Elona som nyss fyllt 23 (grattis). Sedan byta ut våra gamla Uniquekort. Blir nog en hyffsat lugn kväll trots allt och hoppas på lite mer chillslir imorn!

Nu ska jag gå hem, dammsuga, diska, träna och laga kotlett. Senare kommer pappa & Lola över på en öl, perfekt! Så nu ska jag aktivera Jyskkortet och föra över lite stålar. See ya*

Im leaving you for the last time, baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0