Safir

The Hills Have Eyes I

Igår kom tvill hit och mös. Laga sen middag och kollade på film med chips och dip som vanligt. Hon stannade över natten och sov vidare när jag gick till skolan imorse men nu är vi här hemma i min lya båda två igen.

Såg en underlig rysare(?) i natt, jag tyckte visseligen att den var bra och vill se tvåan ögonaböj!

Dagdrömt om US and A hela förmiddagen och längtar groteskt mycket nu. Förhoppnignsvis blir det en tripp till Egypten innan också och sedan ännu en resa i höst. Weho! Mitt liv har bara börjat och jag älskar det! Inget kan och får gå fel nu, får jag praktiken (vilket jag får veta idag) så kommer jag vakna med ett leende på läpparna i fortsättningen.



En månad kvar till Alla hjärtans dag, har dock aldrig brytt mig så värst mycket om det innan.. Men i år ska jag promt ha middagsdejt för att senare fira f u c k i s  som fyller  20år!   Vad ska ni göra på Alla hjärtans dag? 

He´s not a wifekiller


Kommentarer
Postat av: Nicole

Ska supa ner mig och vara nöjd över att jag är singel.

2009-01-14 @ 15:06:48
URL: http://nicoleytterdal.blogspot.com
Postat av: Heidi

Jag funderade precis på det. Det enda jag vet hittills är att jag ska vara med Edward.. Vi firar ett år på AHD :) Så det blir mysigt.

2009-01-14 @ 20:19:58
URL: http://vivalastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0