Pippar som kaniner!

Nänu! Mina grannar måste vara riktigt kåta jävlar. Jag och min syster hör dom, speciellt henne var och varannan natt. Man blir ju nästan generad haha, det tar priset. Har dom inte märkt att det är relativt lyhört här, jag menar.. Man behöver väl inte ta i från hjärtat bara för att man njuter, eller?  Tur att någon i detta huset blir tillfredställd iaf.   8 v. det är illa!

Stackars Henks & Wic, jag lider med er... Förlåt? 

Nää färgen börjar komma tillbaks nu , sakta men säkert. Är iaf inte likblek längre, weho! Dags att släcka, kan inte ligga såhär hela natten när jag får besök imorn runt lunch. Måste ju faktiskt städa innan det fina folket gör entré! See ya* 

Sleep tight, no bugs - sweet dreams




Kommentarer
Postat av: wic

Hahahaha sötnos <3 imissu

2009-01-24 @ 13:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0