Modeller...

.. in my as haha, men kul var det!

Fröken x kom hit imorse, helt deprimerad och ljysskygg. Klarar inte riktigt av att se mina vänner så nere, med vattnande ögon och gråten i halsen. Önska bara att det fanns något jag kunde göra...

Men sen kom Tvill. Vi gjorde allt som stod på listan innan vi piska in till stan och för att tillbringa 5 timmar på The Studio. Roligt hade vi vill jag lova och tro fan att man kände sig mobbad när man stod där och poserade haha.

Älskade twinie står i köket och tillreder fläskfilé till oss, visst är hon söt. Hon har ju iaf slutat tänka på den jävla P-boten vi fick på Heden och den mest irriterande taxisnubben  i stan som inte vet vad väjningsplikt är. Well vi mår la bra ändå. Mer utgifter men ännu en dag närmre vår resa ;). Safir & Rubin, true friendship never ends...





Its all about the camera, dude!

Kommentarer
Postat av: my

du var ju hur vacker som hälst. vad heter linserna ni har på korten? Jättefina! / My



Kolla gärna min blogg med!

2009-01-30 @ 02:21:57
URL: http://mysan88.blogspott.com
Postat av: therralicous

Måste säga att den i mitten när du ligger ner va hemskans söt mörten!! :D

2009-01-30 @ 10:33:34
Postat av: Issa

Fan jätte fina bilder Mathina =)

2009-01-30 @ 11:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0