Mmm..

Last night I had the strangest dream..

Nu är jag hemma hos pappsen (igen). Var tvungen att få i min en kopp kaffe då Te inte riktigt är min morgongrej. Så nu sitter jag här med en kopp nybryggt Gevalia och pratar med måsen i telefon. Vi pratar om hårfärg och perfymer, kan det bli mer feminimt? Haha.. Hon är iaf på väg hit så får brygga ännu mera kaffe, mums! Sen ska vi ta oss en promenad i det kalla vintervädret bort till solarieöarna, nu är det dags igen!

Natten till igår drömde jag nåt helt sjukt. Om det ändå vore sanndröm.. Jag drömde iaf (för att göra en lång historia kort) att jag & Jen spelade bingolotto och tillsammans vann 6 379 113 kronor(!) Så det var Thailandsresa och silikonbröst för oss båda på momangen! Jag önskar, jag önskar, jag önskar....!

För övrig har jag vart jävligt hurtig idag, gick upp vid 9. Tog mig en kopp te och glodde Blondinbella på Nyhetsmorgon. Sedan gjorde jag situps och stretchövningar, precis som igårkväll (kanske blir en god vana?). Sen fick jag samtal från Tvill som befinner sig i Sthlm och har det dunder ;).. Dock är hon sjukling förtillfället, men ska bli kul när hon kommer hem med sina snuskiga detaljer haha.

Nää. nu får jag sätta igång för snart ramlar hon in. Dammsugning och golvtvättning senare, suck! Men snart kommer mina möbler leverade!   See ya*

Friendship never ends



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0