Mina tanter <3

Jag längtar nåt otroligt..

Igår blev det förfest natten lång. En förfest på tre tjejer med snack om allt mellan himmel och jord. Jag och mina tanter invigde Min lägenhet dock lite väl tom! Men dom som står mig närmast hjärtat och känner mig bäst, jag behöver inte låtsas framför dom! Vi hällde i oss vin, cider och öl, blev fylla på två ut av oss och trask till Shell.



Hejdå till Rut och hem för att väcka syrrran med korv, chips & dip. Sen är det inte alla som doppar hela mobilen i dipskålen ;) Nu ligger systeryster och kollar på Gordon Ramsey (?) och dreglar, hon tycker han är het?!  Idag får vi se, är iaf helt lost just nu. See ya*

Breakin Dishes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0