Lördagkväll

Sjukt trött och fortfande fyllesjuk as hell..

Vaknade kl 16(!) i pappas säng, han sov självklart inte hemma. Sen blev det en tripp till Solarieöarna fast min kropp var schlet som bara den. Efter det blev det köpte jag med mig Thai men fick dock inte i mig så mycket. Slumrade till i ca 2 timmar innan jag träffa Jen & Lis för lite missions..

Mår fortfarande inte okej men jag förtjänar det. Hade iaf trevlig igår med förfest, Bohém och efterfest x2. Det tackar vi för. Ikväll ar det andra puckar som gäller. Är uppe hos pappa nu ska väl snart hem igen. Ska bara lägga mig på soffan här en liiiten stund innan. Ha en trevlig kväll folks!

Det är något med dig jag aldrig kan släppa....
Det rann ur sanden med tiden, men finns chansen igen?                         
Jag tänker tillbaks på hur det var, jag tänker tillbaks på du & jag.


But it's over now



-Ge mig sommar, sol & värme, dirr!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snyggt linne! Har likadant fast mitt är dock något slitnare. :)

2009-02-01 @ 20:58:30
URL: http://mlievensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0