Katchiiiing

Pengar rullar in som dom ska, det går bra nu..

Ja nu har det rullat in lite stålar på kontot igen, skönt attans! Men tyvärr lär dom försvinna lika fort som dom kom. Men så blir det när man bor ensam och kylen är tom. Men det gör inte så mycket för nästa vecka komer nya men då är det också dags för räknings betalningar, fy.

Idag har jag sprungit upp och ner som en skållad råtta till tvättstugan och tvättat månadstvätt x2. Jag har ju en syster som behöver hjälp med saker och ting med. Men hon var söt och kom med chps, cola, dip, kyllingrulle osv till mig. Sen satte vi på kaffe och tillbringade någon timma med kjedjerökning och sexsnack. Moha. Finns inget bättre än skitsnack med sin stora syster, trots att man kan tro att det är ombytta roller här haha. Jag älskar dig Bigsis, du och jag mot världen. Blod är tjockare än vatten.  Allt för dig även om jag hatar vissa delar....



Skönt att datorn äntligen är där den hör hemma igen. Försökt mobilblogga med bilder men tro fan att det vägrar. Jag hade ju då planen att lägga in lite nu men då har jag självklart glömt kamerasladden uppe hos paps. Riktigt irri... Jaja, får väl se till att hämta den efter skolan imorn. 

Egypten i mars/april?!
Det hade änna vart gött. Får hoppas att det blir som vi vill. Det är bara att lägga på ett kål och göra det vi är bäst på. Sen är det US and A, ingen är gladare än jag och min dröm blir sann igen. Mitt år, eller vad sägs?


See ya later!

Sis, gammal som gatan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0