Hur lyckas man?

Nu går jag och blir ljusskygg igen. Jag har gjort bort mig eller aa. Slängt bort saker jag inte har och börjar fundera lite på hur jag ska få mitt liv att gå runt. Visst är det världsliga ting men i längden sabbar jag bara för mig själv. Så där med basta är det dags att jag börjar fixa mig ett jobb. Om det så ska bli telefonförsäljare eller en underbetald knegare på Mcd eller BK eller varför inte gå och bli en grinig kassörska på ICA som Kerstin med det vita håret...

Eftersom jag har lite kontakter inom vården är även det ett alernativ. Men Nästa vecka går jag ut med cv, ringer & mejlar runt. Jag menar hur svårt kan det vara att få ett jobb idag? (sämt åsido).

Det är ingen som har några förslag?

För övrigt ser det ut att bli lugnt framöver. Ska snart träna lite och därefter städa i ordning här. Ser rent ut sagt förjävligt ut och det är då fan inte godkänt. Mår bara dåligt av att se det såhär. Så det står överst på listan. Bara mysigt att slänga runt på dammsugaren med musiken på högsta volym!

Men modellbilderna blev jag väl nöjd med, eller a inte alla kanske hade nog kunnat skära ner på ca 10 bilder som jag fick  med mig hem, Liiite onödiga pengar men vafan, inte varje dag man gör sådant, eller?

***


 

Sen blir det planering för vår efterlängtade resa till solen. På tal om det, varför går alla och bokar till våran destination? Är det för att jävlas eller vill ligga på samma nivå som oss, nämnligen på topp?  Sunshine, here we come! Tvilling och jag, dessutom ska vi bli sambos för en tid, me like..


 
MEN! Här ska det då fan inte klagas för jag mår bra och är snygg ändå, allt kommer vända och gå min väg igen, jag bara vet detta.. Jag är snart tillbaks på mina rosa moln. Vänta bara!

Nu sa jag ringa pappsen och röka en cigg. See ya*

Kommentarer
Postat av: Martina

Skit fina bilder gumman

2009-01-30 @ 17:54:26
URL: http://muggetina.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur blir det med skolan? Tar du studenten i sommar? :)

2009-01-31 @ 12:32:01
Postat av: Anonym

Svar till anna:

Yes i doo.. 29/5 springer jag ut..

2009-01-31 @ 16:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0