Gourtmet...

Det doftar ljuvlig!

Pappa står och knegar som en dåre i köket för att tillfredställa mina smaklökar. Min favoriträtt som bara han kan tillreda. Känns nästan skumt att vara här, som besökare haha. Men det kommer alltid vara mitt hem, på ett eller annat sätt..

Sen kommer lite people upp till moi som sagt och det är dags att kirra ölen va? Får se vad jag hittar i pappas kylskåp annars blir det bråttom till Stystembolaget och det har jag dessvärre ingen som helst lust med alls.

Nu dök systeryster upp också, hon ska tydligen sy(?), vem fan gör det på en fredagkväll?  Nää nu får jag gå ut i köket och vara social med mina familjemedlemar :). See ya*

Like sunshine on a rainy day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0