Gott nytt år!!

Säg aldrig aldrig!

Gott nytt år och tack för en störtskön kväll spenderad med dom bästa.. Allt var sket bra om man bortser från kylan, kamera förlusten och ola-ambulansen! Middagen var verkligen suverän trots att jag inte intog köket med våld, bra gjort Lisen. Jag sket i det helt ist. Eller nej, jag stod för såserna haha! men grymt gott och underbart sällskap.

En dag att minnas iaf och nästa år blir det ännu bättre (igen)!


Nu är det iaf så att vi diskuterade diverse värdesaken som man tappat bort genom åren och jag har Aldrig någonsin tappat en mobil, kamera, mp3, nycklar osv. Men självklart just igår, då blev jag av med kameran..  Dock har jag ett svagt minne att jag gett den till någon eller gömt den, men frågan är till vem eller vart?! Är den inte tillbaks innan söndag då raporterar jag den Stulen för jag tappar inte saker! Haha...

Idag ska vi som sagt åka skridskor. Väntar i stort sätt på Monica, pappa, Lola mfl ska bara fräsha till mig  och käka(!) dör ju av hunger här, haha. Vad gjorde Du på nyårsafton? See ya*

Welcome to 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0