Fy..

Jag älskar att älska mig själv.

Nu ligger jag kvar i sängen, reltivt nyvaken fortfarande. Bara vart uppe och sagt god morgon till Sis samt satt på kaffe så det får duga just nu..

Det är ju planerat att besöka solarieöarna idag vilket är väldigt välbehövt då man börjat se ut som ett lik  igen men i detta regnet går jag ingenstans. Får hoppas att det lugnar sig om någon timma då.

OM ni bara viste hur mkt jag njuter av att bo ensam, eller förtillfället med sis men hon lämnar hon också snart..  I love it alot. Jag älskar min lägenhet för den är ju bara så mysig, väntar tills allt är klart! Måste upp till pappa och hämtsa min kamera sladd! :)  See ya*

I'll bee the sunshine in your life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0