Fredag.

Looking forward to this year!

Va bara hemma hela kvällen igår, sjukt trött. Inte så konstigt med tanke på att man gick upp halv 9 på nyårsafton och knappt fick någon sömn igår. Gjorde iaf toast till kvällsmat, fick brännhet tomat rinnandes ner för hela hakan så nu är jag bränd, blää det gjorde så ont! Helt röd nu :( - där fick jag för at tjag la i tomat när jag inte tål det!

Väntar fortfarande på alla nyårsbilder. Vill ha dom nu! Men Tvills bredaband cpar, Thess jobbar och Silly har min kamera, ine mycket att göra för tillfället så att säga.. Men jag lovar, det kommer!

Detta året ska jag:

- Flytta in i MIN lägenhet.
- Ta studenten!                                                WAWAWIIEWAAAA!
- Åka till US and A (med tvill).
- Fylla 20.
- Resa osv.


Tar det som det kommer, planerar man för mycket blir det aldrig av. Men jag hoppas att det blir ett bra år, bättre än förra som var ett av dom västa i mitt liv. Förlorat nära & kära och saknaden efter dom är obeskrivlig. Vill inte vara med om det igen, det gör så ont...

Idag har jag inga störe planer heller. Ska fylla i El-papprena och posta, möta Ela för kameran min sen får vi se, öling eller bio kanske? Hmm.. See ya*

Love don't cost a thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0