Första natten..

Jag är grym, bäst och läcker!

Det var trevligt att spendera lite kvalitetstid med Lis & Jen i lördagsnatt. Lite skyldig känner jag mig för mitt plötsliga försvinnande, skjutsen kan inte vara glad som ringde nonstop runt 4 imorse. Men fylla blev det i vilket fall och tro fan att vi äger. Handlade min första matkasse på vägen hem från KBA och känner mig riktigt stolt!

Sen insistreade mamma, pappa, peter och Lola att vi skulle bära över lite grejer som t.ex. min ena säng tills vidare så jag har spenderat min första natt i min egna lägenhet!

Imorn ska jag tvätta allt jag äger och har, lär bli sisådär 12 maskiner kanske, men lika bra att få det gjort när jag ändå har två lås att sätta upp. Sen blir det vika/hänga in allt i garderoberna uppe i lägenheten min!

Jag kommer bli sämre på det här med uppdatering på bloggen nu när jag håller på med flytten så det får ni stå ut med. Jag också då jag hade 52 nya inlägg på Bloggkoll (Bloglovin) när jag loggade in för en stundsen.

Här kommer lite nyårsbilder jag lovat er.
Tro fan att vi hade the time of our lives ;) !


Middag för 7?

Lis & twiinie

me & fuckface

Tvillbills

Nima, jane & Silly

Fylla?

Tolvslaget

We own the world!

Strax efter 12-slaget

Efterfest

Det får räcka för nuet. Ska ta mig en koppkaffe och cancerpinne tillsammans med pappsen och sedan sno med mig nyttigheter upp till Mitt crib. Får se om jag får lite besök senare idag. annars händer nog inte mycket för min del, njuta av ensamheten däruppe och glo tv typ! I need myself. See ya*

Daddy's little girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0