* * *

Sitter nu uppe hos pappa och tar en öl. Nyss vart ute på den mysiga balkongen och tatt en cig. Röd prince för att vara exakt. Riktigt längesen och starkt om jag får säga det själv men fick faktiskt paketet av pappa. Gullegullpappsen :).

Måste då säga att jag saknar att vara här dagligen men tro fan att det blir mer uppskattat att umgås med familjen när man inte längre bor hemma.,

Får se om jag stannar hemma ikväll eller om pappa ska bort till La Bohém isf hänger jag nog med. Hade vart trevligt då det är någon trubadur där ikväll. Vi får helt enkelt se. Men vid kvart i tio kommer tvilling och ska hämta sina grejer. Så måste se till att hålla mig i området tills dess iaf.

Ha en trevlig fredag kväll och gör inget jag inte skulle ha gjort
- allt med andra ord ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0