Champange

Du får mig att må bra, men bara ibland..

Igår var det fest, på hög nivå! Fick besök runt åtta. Drack öl, vin & cider till förfest med kortspel sedan fick vi skjutts in till stan och satte oss på vårt allas kära hang-around ställa - Cheers. Trevliga snubbar och heta vakter.

Kickade ner till Deja vu efter snack med Chefen och hade tråk as hell. Nath var stadigt på kanelen och taxin kom.. Jag tog mig hem till Böggrannen där han, pappa, Lola och carina befann sig och snart fick även jag sällskap. Drack det ena och det andra och flera glas skumpa rann ner, me like!

Hade iaf nattegäst och mådde bättre än på länge. Dumt av mig men dom timmarna var dom bästa på länge. Jag vet att jag får skylla mig själv, men jag kan inte hjälpa det. Jag svävar...

Nu ska jag göra toast sedan gå bort till L på fröllan för att köra en kickdown till solarieöarna.. See ya*

Everything happens for a reason

Kommentarer
Postat av: wic

men nikko jobbar inte kvar p cheers längre :( suck

2009-01-24 @ 13:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0