Abdullah..

Syskonkärlek med mysfaktorn på högnivå.

Det jag vill komma fram till är att jag och min syster gått fruktansvärt bra ihop dessa dagar vi nu umgåtts, vilket är mer än vi gjort på sammanlagt ett år (ca). Vi har bara legat i bäddsoffan och lanat Laguna Beach och The Hills (man får aldrig nog). Hon är ju så snäll som har med sig laptopen också.. Sen kom Sanna på besök en stund, mycket trevligt och uppskattat..

Sen när det gäller min frukostmat "Abdullah" eller ska jag säga Muhammad? Haha. Så ja jag saknade mina knäckisar och min ost när vi vaknade "imorse". Men ingen fara, du ska få igen. Du är helt enkelt skyldig mig!

Ett år idag, fan vad tiden gått fort. Tiden läker alla sår eller vad sägs?


Det har varit lite segt på träningsfronten under helgen men ändå fått lite gjort. Blev inte så mycket alkohol som slank ner ändå. Men imorn sätts det igång igen, situps och armhävningar innan Sanna kommer för kaffe(?) och VBÅ! Nu ska jag bädda ordning inne vid sängen och sedan ta mig en dusch.. Blir nog en trip till solarieöarna imorgon också, efter samtalet till Active Care Sverup AB - wish me luck! Godnatt & See ya*

Ps. Im still not over you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0