20 Februari ♥

Ingen är gladare än jag.

Idag mår jag sjukt bra, en sådan dag där inget kan gå fel. Idag har jag integritet och är inte alls ljusskygg! Hade så mysigt med en vän igår kväll. Lagade gourmet, dela på några öl, glodde tv och hade övernattning. Jag och hon har aldrig stått varandra speciellt nära men jag känner verkligen att jag kan anförtro mig åt denna unga dam. Me like!

Inte för att jag är en typisk idealist eller så men jag måste bara få påpeka hur mycket jag ser fram emot detta briljerande året. Min lillsiz kommer hem(!). 20 Feb möter vi henne på landevetter med öppna armar, samma ställe vi lämnade henne på för då exakt ett årsen. Fyfan vad jag är lycklig.

Sen gör inte US and A-resan saken sämre, det kommer bli en livserfarenhet. Med eller utan tvill kickar jag över Atlanten för att uppfylla en dröm jag nu haft länge.

Min lägenhet är det bästa på länge, fast jag är jävligt seg på att få i ordning. Men helt ärligt spelar inte det så stor roll för jag trivs ändå och tycker den är sjukt mysig. Sen vad andra tycker skiter jag hög aktnings fullt i! Det är ju trots allt min lägenhet och jag som bor där, så det kan vänta lite till (A)..


Snart måste detta få ett slut, jag blir så sentimental när jag hör ifrån Dig när jag inte vet vad du vill få fram. Jag hoppas på en viss sak men måste vara realistisk och inse vad det (antagligen) egentligen är, för innerst inne vet jag att det är så det alltid kommer förbli... Eller?

So much for my happy ending


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0