Uuunderbart :)

Finns ingen bättre känsla än att vakna upp och verkligen känna att man svävar. Bakfull as hell men livet skiner och jag är tillbaks på mina rosa moln! Kan inte förklara känslan mrn jag mår suveränt, finner verkligen inga ord. Hur fan mår jag egentligen? PERFEEEKT, äntltligen har jag alla chips i skåålen :)

Sant som sagt att allt kommer när när man minst anar det. Tro inte bara att jag ger med mig för vad som helst. Im just me och ingen annan mohaa! Som alltid, ingen kan stoppa mig nuu!


Men till saken. Igår mötte jag upp Linette (the best a man can get) runt elva och för övrigt har vi sjukt kul tillsammans.. Kickade till doktorer-gatorna och började häva. Sakta men säkert tog alkoholen sin verkan och vi piskade in med taxi till stan och in på Valand. Grymt kul faktiskt. Träffade Silly där inne med, om jag har saknat?!



Sen lämnade jag Nett och följde med x och x's vänner till Razzia(?)  trevligt sällskap men stället kan man hoppa nästa gång.

Nu sitter jag och tvilling i soffan, utbäddad med mackor och killsnack. Ska snart ta mig en dusch och ringa Daddy A. Ha en underbar lördag för det hade jag planerat att ha. Wawawiiiewaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0