Utmaning

Jag har blivit utmanad utav EB !



REGLER:

  1. Länka till den om har utmanat dig.
  2. Berätta sju sanningar om dig själv.
  3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
  4. Meddela dem så att de vet att de har en utmaning att hämta.

Sju sanningar....

1. Jag är blond naturligt.

2. Jag är livrädd över att ta körkort.

3. Jag har judar till släktingar.

4. Jag har varit kär i min bästa väns bror.

5. Jag ääälskar dansbandsmusik.

6. Jag är beroende av bubbelvatten.

7. Jag har världens bästa killkompisar A A A H !!

Jag utmanar:

Issa J.
Jenny
Martina
Kombo
Liseloth
Jess
Heidi


Sen får jag också be om ursäkt för min galet dåliga uppdatering. Tar igen lite skit imorn. Sov så gott. Vaken nattjour ikv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0