Thank god it's saturday!

Mm, precis käkat sjukt god middag här hemma hos pappa. Så kom grannen (som spenderat 3 v i sydafrika) hit med ett as tufft halsband till mig. Det är ganska udda men coolt as hell och jag gillar det. Kommer passa perfekt på sommarn när man är brun till ett vitt linne eller liknande.



Min lillebror har by the way blivt alldeles för långhårig så ifall mina kära läsare skulle kunna vara gulliga och försöka påminna mig att jag ska ta tag i den saken och trimma till honom i veckan?  
Han är världens bästa ändå!



Nää nu ska jag ta en kall och en cigg sen blir det att traska bort till Sanni i detta snö oväder, för firing och sliring,brr! Så ikväll blir det rajraj. Tjing!

And im ready to rumble



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0