Strååålande!

Nu har jag åter igen vaknat på tok försent. Men det gör absolut ingenting då det är strålande solsken ute och jag kan inte sluta lee. Dessutom hade jag fått en rörande mess när jag vaknade så det gör min dag!

Nu skall jag ta mig en kopp uppåttjack och sedan gå hem för lite härliga promenadkläder. Får bli att gå ett par varv i slingan när det är sånt underbart väder. Sen avsluta borta vid Solhuset.. Någon som vill haka på? ;)

Jag vill ha sommar, värme och soool igen så här följer lite bilder från förra våren/sommarn:


-Tjejmys i Fiskebäck

- Gårdmark, lillebror & Jag i Olofsbo (L)

- Dreamteam i Lysekil under Roadtrippen..

- Tvilling och jag i Köpenhamn

Nej. Nu är det dags att sätta igång för att bli hurtig igen! I Veckan blir det nya tag och utmaningar, jag börjar gilla läget! Jag är en pingla i mångas ögon. så inte ens DU kan knäcka mig! Mohaaaa... See ya*

Plashing around in the heating sun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0