Sanna 22 år!

Igår var det firing och sliring. Efter många om och men  hoppade jag in i leken och blev vän med ölen igen. Jag gick emot mig själv, min vattenflaska försvann coh jag blev på lyran.  Tyckte iofs att jag förtjänade detta efter min kaotiska vandring i snöstorm. Kan ju säga som så att mitt smink satt inte dör det skulle och tacka gudarna att det bara var folk man känner på plats. Vill ju inte skramas liksom..





Men det blev en bra kväll, visseligen syndade  jag men det är dåfan inte mitt fel. Utan Puttes! Jag gör inte sådant i vanliga fall och det kunde gått illa. Men det gjorde det ikke och jag hängde i gäng med dom snurriga grabbarna i köket ist.

Fick iaf mig en snurrig promenix hem, ensam. Då x aldrig dök upp och klockan slog fick jag inget hembesök heller. Well, det kommer andra tillfällen. Nu ska jag ta mig en cigg och vila för ikväll ska jag tvätta, suck! See ya*

Im safe up high, nothing can touch me..

Kommentarer
Postat av: Liseloth

Jag har länkat dig på min blogg, länka mig du med :D

2009-02-22 @ 21:27:19
URL: http://liseloth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0