Oojj...

Klockan rann i väg och emil (solen) försvann.

Ja jag tappade tidsuppfattnignen för ett ögonblick och blev kvar här. Blir nog ingen promenad idag. ist får jag göra ite armhävningar och Sit-ups hemma.


Johan, jag saknar dig grymt mycket. Det finns fortfarande inte att du lämnat oss för evigt. Satt och kollade på "filmerna" och massa bilder på dig inatt. Sen slog det mig att i helgen som kommer har du varit borta i 8 månader. Fan, livet är inte rättvist. Varför ska gud alltid ta dom bästa för tidigt? Jag älskar och saknar dig alltid Pinkeey. Det är tomt utan dig....




Nu skall jag gå hem, plocka lite och käka upp resterna från gårdagens Thai.
 Imorn flyttar tvilling in på obestämd tid :D:D

We will still be friends forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0