Mmm, Heineken.

Underbara eftermiddag.

Äntligen hemma efter en dag full med kneeg, men jag älskar det. Det är verkligen något för mig och jag skulle nog kunna tänka mig att pyssla med sånt här i framtiden. Administration is the shit, and thats just it.

Fast vissa stunder går tiden sjukt långsamt och då är det tur att jag har x att tänka på och kan påminna mig själv om att jag får träffa lillsiz för första gången på ett helt f u c k i n g år imorn. Det har iaf fått min dag att gå snabbt. Att jag bara röker tre cigg mellan 06 - 16 (från att jag går upp tills jag är hemma) gör inte saken sämre och kaffet är urgott och gratis. Det som nu har kommit och bli min dagliga lunch-power-walk är en fröjd för själen. I love it..

Men nu är jag hemma, trött as hell och sitter i soffan med en kall öl i handen.
Då jag är makalös när det gäller att ta med mig kamera sladden ifrån far min så har jag invigt den inbyggda camen så tänkte bjuda på ett par sletna bilder :P..




Haha, så mobbad. Men iaf nu ska jag röka cigg och softilera. Fundera och filosifera. Sen lite senare, måste jag upp till pappa och hämta min nagelolja som står kvar i hans badrumsskåp, försöka komma ihåg att ta med sladden till kameran med.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Fan va roligt. Får se om jag trivs med det men det kändes som mig så det hoppas jag ;) Gillar att det är unga människor med. Vad får du göra? Tack för orden om köket!

2009-02-19 @ 22:05:56
URL: http://jossigossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0