Like a shooting star..

Gick aldrig upp till pappa igår då jag blev så sjukt trött efter maten som blev god as hell och kollade på säsongspremiären av Navy CIS. Sen rullade x in och mös till max med mig. Otroligt att bara ligga på din magoo och bara vara. Jag blir liksom nervös i din omgivning, fast på ett bra sätt. Kan inte sluta le när du är nära.

Jag bara älskar denna känslan som bara du ger mig. Du tar mig upp till en ny nivå på oande höjder. Jag gillar det, jag gillar dig. Tack för att du finns babe ♥...

Annars var det en bra dag i skolan idag. Fick hembakat frukostbröd, kaffe m.m. serverat och ett urenkelt prov som bara den bästa läraren på jorden kan fixa. Hon är bara bäst :).

Idag ska jag skälla på 3 då jag fortfarande(!) inte kan skicka sms och sedan tvätta. Kl 19 Ska jag befinna mig där nere och tvätta 3 ton tvätt, men det kan dock behövas nu.. Sleeeet!

Lovade lite bild-update:


haha, så klockren tröja.


Damn, vilken puma!


Visst var det fint? :)


På min lunch-power-walk


Min übergoda middag igår :P


Myspys :)

*
Efter ett helt år kommer min lillsiz äntligen hem på fredag, ingen är gladare än jag och kl 14:20 står jag på Landvetter och tar emot henne med öppna armar, längtar så groteskt att det är skrämande ♥.. Vi har så mycket att ta igen och prata om att jag inte vet vart jag ska börja, det komemr ta dagar, veckor att hinna ta igen all denna tid. Men fan vad glad jag äääär!!

Snart kommer Jen & A och hämtar mig ska till Coop och sedan lana lite One Tree Hill innan Jen kickar till jobbet och jag hem.  Imorn är det praktik igen, moha. Jag tycker det är askul så det blir en dag att se fram emot, wawawiie waa! See ya*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0